POVESTEA MEA

'Nu prea stiu de ce-ti scriu. Simt ca am mare nevoie de o prietenie careia sa-i incredintez nimicurile ce mi se intampla. Poate ca-mi scriu chiar mie. - Antoine de Saint Exupery

Cautari

09 august, 2017

UNIVERSUL NE GHIDEAZĂ?

obstacolele sunt puse în viața noastră cu un scop, acela de a ne orienta către căile bune. Ca să mergi mai departe, trebuie să depășești obstacolul, nu? Așa că înveți să o faci, iar la următorul îți va fi mai ușor.
ESTE ADEVĂRAT CĂ UNIVERSUL NE GHIDEAZĂ?
Probabil cu toții plecăm de la premiza că suntem singuri în această lume și că ajungem să ne vânăm unii pe alții, pentru binele personal. Așa cum Atlas ținea pe umeri globul, în mitologie, considerăm că fiecare își duce propria cruce, căci doar asta înseamnă să fi om…nu?
O a doua perspectivă este aceea că nu suntem singuri și că suntem separați unii de alții, în funcție de religie.
Realitatea este aceea că toți avem la dispoziție ghidarea Universului, trebuie doar să fim atenți!
În funcție de perspectivă, poți fi sau nu de acord cu acest articol. Din punctul meu de vedere, cea de-a doua perspectivă este mult mai apropiată de adevăr. Divinitatea ne ghidează mereu! Hai să vedem de ce.

Când mă gândesc, că în trecut aveam ideea preconcepută că suntem singuri pe lumea asta și trebuie să facem totul singuri, mă apucă teama din nou. Totuși, odată cu trecerea timpului am învățat să ascult și să reflectez la ceea ce se petrece în jurul meu și parcă nu mă mai simțeam atât de epuizată…mă gândesc cu groază la ce presiune era pe umerii lui Atlas, la propriu…
Ceea ce eu numesc acum ghidare divină, m-a ajutat să înțeleg că această viață îmi aparține în totalitate, însă totul este oferit de divinitate. Chiar și obstacolele sunt puse în viața noastră cu un scop, acela de a ne orienta către căile bune. Ca să mergi mai departe, trebuie să depășești obstacolul, nu? Așa că înveți să o faci, iar la următorul îți va fi mai ușor.

CUM ȚI SE ADRESEAZĂ UNIVERSUL

Mulți oameni ajung să fie extrem de surprinși, când află că Universul a fost mereu prezent în viața lor și că a intervenit chiar, în anumite situații. Putem să considerăm că ne ghidează calea, dacă suntem atenți la semne.
Nu trebuie să fi genul de persoană religioasă, pentru a vedea aceste semne sau pentru a înțelege mesajul transmis. Mulți cred că divinitatea le vorbește doar prin miracole, realitatea este că o face prin fiecare etapă, prin fiecare problemă, dar și prin fiecare rezolvare. Divinitatea este o prezență permanentă!
Am primit mesaje de la divinitate la duș, atunci când spălam vase sau chiar în momentul în care făceam cumpărături. Universul poate apărea sub forma cifrelor repetitive, anumitor melodii sau poate prin oamenii care ne traversează calea, zilnic.
Da, Universul te atenționează că faci o greșeală, nu poți funcționa fără Univers, așa că este posibil chiar să te certe uneori, așa cum ar face-o orice părinte.

11 SEMNE VENITE DE LA UNIVERS

Cum îți dai seama dacă ești sau nu pe calea cea bună?
Universul îți va trimite mesaje simple, așa că dacă ești suficient de atent, le poți decoda imediat.
Nu uita, mesajele transmise de Univers nu îți vor face niciodată rău, ele sunt prezente în viața ta pentru a-ți atrage atenția, deci nu le interpreta greșit!

sursa;https://secretele.com/2017/06/11-semne-de-avertizare-venite-din-partea-universului.html