POVESTEA MEA

'Nu prea stiu de ce-ti scriu. Simt ca am mare nevoie de o prietenie careia sa-i incredintez nimicurile ce mi se intampla. Poate ca-mi scriu chiar mie. - Antoine de Saint Exupery

Cautari

31 august, 2017

FII LIBER – OFERĂ LIBERTATE

Astăzi te invit să fii Observatorul realității tale, gândurilor tale (Eu sunt dintotdeauna observatorul gândurilor mele) și în loc să te plângi pentru ce apare sau a apărut în viața ta (și așa vei atrage și mai multe motive pentru care să te plângi) să consideri că totul ce experimentezi este o binecuvântare (cum de fapt și este). În loc să spui „of...” învață să spui „mulțumesc!” Atunci când vezi lucrurile în termeni ca experiență, binecuvântare, tu nu te mai închizi ca un arici în fața Universului, ci din contră lași soluțiile să vină la tine. Fii dispus să nu mai vezi viața în alb sau negru, bun sau rău, pozitiv sau negativ – ci ca pe un joc, în care tot ce apare este creația ta.
De multe ori credem că x sau y este responsabil pentru ceea ce trăim, însă oare chiar așa să fie? Sau totul este ceea ce noi am gândit, simțit, spus și automat emis în Univers sub formă de afirmație și care a revenit la noi. Unii spun: eu nu cred în afirmații, însă tot ce spun este de fapt o afirmație (făcută într-un mod constructiv – eu sunt dintotdeauna... – sau într-unul distructiv – lumea e rea – meditați la asta). Vă invit să vedeți tot ce trăiți astăzi ca o binecuvântare și fiți plini de recunoștință.
Fii liber. Oferă libertate. E un mesaj atât de frumos încât cuvintele sunt prea puține pentru a descrie, așa că doar voi repeta: FII LIBER – OFERĂ LIBERTATE. Pune mâna dreaptă pe inimă și repetă: FII LIBER – OFERĂ LIBERTATE. Ce simți? Exact ce înțeles primești tu pentru această expresie, exact asta meriți să experimentezi. Așa să fie!
Tot astăzi, dacă am început să vorbim despre Observator și a vedea totul ca o binecuvântare, asezonat cu libertatea, te invit să manifești înțelegere și acceptare pentru gândul, vorba, experiența, adevărul tuturor oamenilor dni jurul tău. Acceptă că tu deții adevărul realității tale, alții pe al lor. Nu insista să fie toată lumea de acord cu tine (vezi binecuvântarea în asta, fii liber și oferă libertate – minunat, nu-i așa?!). Înțelege că fiecare om are dreptul să vadă albul negru și negrul alb după propria voie. Tu fii. Oferă înțelegere și dacă tu nu ești de acord, mergi mai departe. Amintește-ți: atragi tot ceea ce ții în atenție.
Fii Observator. Vezi totul ca o binecuvântare. Fii liber. Oferă libertate. Ascultă cu înțelegere și punctul celuilalt de vedere. Ce zi magnifică! În cinstea vieții.
Razvan Danc