POVESTEA MEA

'Nu prea stiu de ce-ti scriu. Simt ca am mare nevoie de o prietenie careia sa-i incredintez nimicurile ce mi se intampla. Poate ca-mi scriu chiar mie. - Antoine de Saint Exupery

Cautari

05 august, 2017

Motive pentru care nu esti acolo unde iti doresti sa fii

 Oamenii își vor petrece timpul cu tine dacă vei fi important pentru ei. Dacă acest lucru nu se întâmplă, înseamnă că ți-a exagerat importanța în viața lor.
1. Nu stii care iti este destinatia spre care te indrepti si mergi la voia intamplarii, asteptand sa se intample ceva bun.
Ai putea spune ca stii ce iti doresti, dar daca asta se rezuma la “sa am mai multi bani”; “sa am un job mai bun”, “sa am propria mea casa”; “sa calatoresc mai mult”; “sa am o relatie frumoasa”, atunci da-mi voie sa-ti spun ca te inseli.
Habar nu ai ce iti doresti!
In primul rand pentru ca este nevoie sa stii ce anume vrei sa devii pentru a putea obtine lucrurile pe care ti le doresti. Cu alte cuvinte trebuie sa te focusezi pe a fi, nu pe a avea.
Pentru a avea un job mai bun este nevoie sa stii ce fel de job iti doresti si la ce fel de job poti oferi tot ce ai tu mai bun.
Nu te gandi doar la remuneratia primita pentru ca este posibil sa-l gasesti si doar asta sa-ti ofere.
Stiu ca nu poti sa-ti dai demisia si sa o iei de la zero, ai nevoie de banii proveniti din salariu pentru a te intretine, dar poti lucra in paralel , 8 ore la job si 2-3 ore la visul tau.
A defini exact ceea ce ne dorim creeaza o conexiune intre dorinta noastra si noi. Astfel ajutam subconstientul sa se concentreze pe ceva anume. Daca nu facem acest lucru el isi va indrepta atentia spre ce este obisnuit, spre scuze.
A sti unde vrei sa ajungi are legura cu tine ca persoana nu cu bunurile pe care vrei sa le obtii. Sa iti conturezi personalitarea, caracterul, sa cunosti ceea ce iti place sa faci, ce este important pentru tine si nu in ultimul rand, ceea ce vrei sa oferi, pentru ca, doar oferind vei primi.
2. Ti-ai stabilit o destinatie dar intervii in configurarea traseului crezand ca tu cunosti mai bine calea pe care o ai de urmat.
La fel cum, atunci cand vrei sa urci un munte, nu o iei pe de-a dreptul, ci urmezi poteca ce a fost “desenata” de natura, sau de catre altcineva care a fost inaintea ta pe acolo, asa ar trebui sa procedezi si cand vrei sa-ti atingi visul, sa te lasi purtat de evenimentele care iti apar in cale, pentru ca ele reprezinta drumul cel mai potrivit pentru tine si sa inveti de la oamenii care au facut deja ce iti doresti tu sa realizezi.
Definind exact ce iti doresti stabilesti un obiectiv pentru subconstient si acesta te va indruma spre atingerea lui. Este ca atunci cand folosesti GPS-ul pentru a ajunge la destinatie.
Orice drum are urcusuri si coborasuri, esecuri si victorii. Important este sa nu cauti scurtaturi si sa mergi pe unde te conduce el.
Eu cand nu stiu ce sa fac si incotro sa o iau, cand pur si simplu nu mai vad drumul, iau o pauza si asta ma ajuta de fiecare data. Pur si simplu ma detasez de situatie si fac altceva, de preferat ceva care nu ma solicita prea mult.
Un astfel de comportament consider ca ma ajuta sa aud vocea intuitiei.
Sigur ca nu vei reusi intotdeauna sa iei deciziile potrivite dar nu iti fa griji.
Foarte important! Atunci cand pare ca ai luat decizia gresita cauta lectia pe care trebuia sa o inveti pentru ca ea se afla cu siguranta acolo.
Dorinta de a lua mereu deziciile corecte si frica de esec ne paralizeaza.
Articol :Togan Dragos.
Sursa;http://a-man-apart.com/2-motive-pentru-care-nu-esti-acolo-unde-vrei-sa-fii/