POVESTEA MEA

'Nu prea stiu de ce-ti scriu. Simt ca am mare nevoie de o prietenie careia sa-i incredintez nimicurile ce mi se intampla. Poate ca-mi scriu chiar mie. - Antoine de Saint Exupery

Cautari

26 octombrie, 2017

dupa 40 de ani...

Daca ar fi sa descriu 40 de ani intr-un cuvant mi-ar trebui o fraza: comunism, cozi, copilarie simpla, apeluri telefonice anonime, discutii interminabile cu tanti de la cuplaj,  julituri, batai, tras de cozi, porecle stupide, iubiri secrete, note mici, cafteala acasa, teme la lumina lampii cand se taia curentul, walkman pe baterii, casete cu muzica derulate pe creion, Tetris, vacante la Mamaia, in Ceahlau, la bunici,  blugi de la turci, cadouri de la rude din State o data la patru ani, pisici orfane aduse acasa, generatii de pui de gaina crescute pe balcon + ura fata de parintii care faceau ciorba din ei, examene + chiloti maro ca urmare a examenelor, frati nebuni ca mine, parinti si mai nebuni, HAI RAPIDUL!  vise, iubiri idealizate, bule spulberate, divort, prieteni frumosi, prieteni de cacat, alti prieteni frumosi, copil frumos si iubitor, pisic extrem de nebun, semi-maratoane, impachetat traista si plecat in lume, oameni faini, multi oameni de cacat, alti oameni faini….iubirea vietii mele… si cursa continua. Mi-am pus pantofii de cursa lunga pentru ca din punctul asta nici macar nu se vede panglica de la SOSIRE.
Pana la urma e ca in Montagne Russe, te tine sau nu stomacul.

TIP: Daca ai ajuns la 40 de ani si nu mai ai timp sa faci sex sau nu ai cu cine, schimba ceva in viata ta. In curand rugineste instalatia si e pacat. :)
 Sursa )https://doctoruldesuflete.wordpress.com/2017/05/06/dupa-40-de-ani-de-madalina-fara-dume/

Sursa