POVESTEA MEA

'Nu prea stiu de ce-ti scriu. Simt ca am mare nevoie de o prietenie careia sa-i incredintez nimicurile ce mi se intampla. Poate ca-mi scriu chiar mie. - Antoine de Saint Exupery

Cautari

18 iulie, 2017

SI ASTAZI.....

Și astazi…
Când eram mic credeam în veșnicie,
Și nu știam atunci că vor pleca,
Ființe dragi care-n a mea copilărie
Mi-au spus că mă vor părăsi cândva.
Credeam atunci când eram mic
Că n-am să-mbatranesc la rândul meu,
Credeam ca un copil că nimeni și nimic
Nu îmi va face-n viață drumul greu.
Dar astăzi când anii mi s-au dus în zbor
Și știu că viața nu se-ntoarce niciodată,
Mai bat la poarta-nchisa cu-n zăvor,
Privesc prin curtea goală și te caut TATĂ.
Nu te găsesc că îți venise rândul
Mult prea devreme să mă lași plângând,
Precum o frunză ce o rupe vântul,
O înaltă-n cer și o coboară în pământ.
Și astăzi înțeleg că veșnicia e un vis
E doar mirajul ce ne poartă pașii,
Și clipa-n care Dumnezeu a zis,
EȘTI VEȘNIC CÂT TE POMENESC URMAȘII.
autor...DORIN DUMITRIU.