POVESTEA MEA

'Nu prea stiu de ce-ti scriu. Simt ca am mare nevoie de o prietenie careia sa-i incredintez nimicurile ce mi se intampla. Poate ca-mi scriu chiar mie. - Antoine de Saint Exupery

Cautari

18 iulie, 2017

PRETUIESTE VIATA 2

Un copil şi tatăl său călătoreau cu trenul. Călătoria trebuia să dureze circa o oră. Tatăl se aşeză comod şi se puse să citească o revistă. La un moment dat copilul îl întrerupse, întrebându-l: - Tată, ce este clădirea aceea? Tatăl se uită să vadă ceea ce i-a arătat copilul şi răspunse : - Este o fabrică. Începu din nou să citească când copilul îl întrebă din nou: - Tată, când sosim? Tatăl i-a spus că mai au încă de mers. A început din nou să citească, dar o altă întrebare a copilului îl întrerupse, urmate apoi de alte şi alte întrebări. Tatăl, disperat, căuta un mod pentru a-l face pe copil să se distreze. Văzu în revista pe care o citea multe chipuri de oameni, o rupse în mai multe bucăţi şi o dădu copilului, invitându-l să reconstruiască acele chipuri întocmai ca la un joc de puzzle, d upă care se aşeză mulţumit pe scaunul său convins că băiatul va fi ocupat pentru tot restul călătoriei. Nu apucase să treacă multă vreme şi copilul exclamă: - Am terminat! - Imposibil! răspunse tatăl. Nu pot să cred! Cum ai putut reconstrui imaginea aşa de repede? Imaginea era reconstruită perfect. Copilul răspunse: - Nu m-am fixat asupra lumii (a oamenilor celor mulţi). căci pe cealaltă parte a foii era figura unui (singur) om; am reconstituit omul şi lumea s-a aranjat singură! *

"Mai devreme sau mai târziu lucrurile se vor aranja de la sine. Nu e nevoie să le aranjezi tu; nu trebuie decât să te pui pe tine în ordine. De indată ce tu eşti în ordine, întreaga lume e în ordine. De îndată ce tu eşti în armonie, întreaga lume e în armonie!" via Para Bhakti

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
'Sa dai,sa dai,iata marea fericire a vietii.Sa dai mai ales la timp,fiecare lucru la vremea lui.Sa dai rasul, sa dai lacrimile,sa-ti traiesti aventurile,sa-ti traiesti durerea...Sa plangi un timp...si apoi sa razi.''Panait Istrati

''Ceea ce am fost si ce suntem maine nu vom mai fi.''Ovidius
Sa ne amintim ca fiecare zi ne este data pentru a trai frumos,pentru a visa indraznet,pentru a ne bucura de viata.


.............................
Cartea Recunostintei
Apoi, vazand cat de mult m-a ajutat aceasta scurta perioada de trecere in revista a lucrurilor pentru care sunt recunoscatoare, mi-am stabilit ca pentru anul 2014 sa imi rezerv 5-10-15 minute in fiecare zi pentru a-mi nota pe hartie toate motivele pentru care sunt recunoscatoare. Si mi-am amintit ca am vazut“Cartea Recunostintei” a lui Rhonda Byrne. Nu este o carte propriu zis, este mai degraba un fel de agenda, un ghid, in care trebuie sa-ti notezi zilnic toate motivele de recunostinta. In plus, una din 2-3 pagini contine in partea de jos cate o afirmatie pozitiva, menita sa te ajute sa intri in acea stare de multumire: “Multumesc pentru toate minunile care se revarsa in viata mea”, “Multumesc pentru caracterul meu puternic si pentru mintea mea stralucita”, “Sunt atat de recunoscatoare pentru faptul ca trupul meu creeaza o sanatate si o armonie perfecte” si multe alte astfel de afirmatii.
Agenda este structurata in asa fel incat paginile din stanga sunt notate cu “Recunostinta acum“, iar paginile din dreapta cu “Intentii de recunostinta“. Mai intai iti notezi pe pagina din stanga lucrurile pentru care esti recunoscator acum (momentul in care treci in agenda lucrurile respective), apoi pe pagina din dreapta alcatuiesti o lista a recunostintei cu toate lucruile pe care ai dori sa le obtii sau sa le realizezi de acum inainte. Secretul este sa le notezi si pe acestea tot la prezent, desi momentan nu le ai, insa notandu-le la prezent, iti “pacalesti” subconstientul sa creada ca ai obtinut deja lucrurile respective. Dupa cum am mai spus, subconstientul nu face diferenta dintre realitate sau fictiune, de aceea este important sa-l “hranesti” cu lucruri pozitive, chiar daca sunt chestii pe care nu le ai deja, dar intentionezi sa le obtii.

Puterea din interiorul nostru este cea mai puternica din Univers.

...............................................

.'Orice dar e o bucatica de suflet.Si tot ce dai din toata inima e de un pret ce nu se poate socoti.Adevarata valoare insa a darului e hotarata de dragostea cu care-i primit.''(Alexandru Vlahuta)

....................................................



"Principalul factor al sanatatii unei persoane este gandul."
“Gandirea este mult mai importanta in comparatie cu stilul de viata.”