POVESTEA MEA

'Nu prea stiu de ce-ti scriu. Simt ca am mare nevoie de o prietenie careia sa-i incredintez nimicurile ce mi se intampla. Poate ca-mi scriu chiar mie. - Antoine de Saint Exupery

Cautari

19 iulie, 2017

am invatat

Am invatat: ca nimeni nu e perfect pana nu te indragostesti de el
Am invatat: ca trebuie sa dam sfaturi doar in doua situatii: cand ni se cer si cand viata cuiva e in pericol.
Am invatat:ca daca ai in suflet rautate, fericirea va cauta alt suflet in care sa se instaleze
Am invatat: ca cea mai buna metoda pentru a creste e sa ma inconjur de persoane mai destepte decat mine.
Am invatat: ca Dumnezeu nu a facut totul intr-o zi. Ce ma face sa cred ca eu pot?
Am invatat: ca lucrurile marunte, de zi cu zi fac viata mai frumoasa
Am invatat:ca banii nu fac omul mai bun.
Am invatat:ca ar trebui sa fim multumiti ca Dumnezeu nu ne da tot ce cerem
Am invatat: ca tuturor ne place sa privim peisajul din varful muntelui, dar fericiti suntem atunci cand il escaladam