POVESTEA MEA

'Nu prea stiu de ce-ti scriu. Simt ca am mare nevoie de o prietenie careia sa-i incredintez nimicurile ce mi se intampla. Poate ca-mi scriu chiar mie. - Antoine de Saint Exupery

Cautari

28 septembrie, 2017

La multi ani mama!

Un gand de recunostinta pentru fiinta care m a ajutat sa devin femeia-mama de azi si vesnic COPILUL ei. Sa ne traiesti maicuta, LA MULTI ANI!
"Ce poate fi mai sfint ca mama?!…
poate ca cerul, cu bunul Dumnezeu,
Ce poate fi mai greu ca teama
sa nu ai mama?!, nu-i nimic mai greu.
Cu cata grija ea prin ani ne poarta,
Si ne vegheaza calea, rivnind s-o usureze,
Iar noi gresim, cadem, si ea ne iarta,
si ne ridica, ca iar sa ne vegheze.
Ah, mama! as vrea sa fiu cuminte,
Si biata inima sa nu ti-o amarasc,
Nu am si nu gasesc cuvinte,
Pentru ce sant, ca sa iti multumesc."
La multi ani MAMA!

Fotografia postată de Adriana Stroia. Fotografia postată de Adriana Stroia.