POVESTEA MEA

'Nu prea stiu de ce-ti scriu. Simt ca am mare nevoie de o prietenie careia sa-i incredintez nimicurile ce mi se intampla. Poate ca-mi scriu chiar mie. - Antoine de Saint Exupery

Cautari

15 iunie, 2009

Multumesc Doamne!!

Scriu aici... o zic in gand.....o zic in rugaciune... poate o sa ajunga acolo la "confirmari de primire" din camera Ingerilor: MULTUMESC DOAMNE!!!
Multumesc Doamne pentru ziua de azi, pentru sanatatea care mi-o dai, pentru familia care mi-ai dat-o, pentru fiecare zi din viata mea, pentru painea cea de toate zilele, pentru locul unde ne retragem sa fim o familie, pentru zambetul copilului meu, pentru iubirea ce i-o port, pentru Credinta ce mi-o dai in tine, pentru ce este frumos si bun, pentru rabdare, pentru tot ce faci pentru mine, pentru cei pe care ii iubesc, pentru soarele ce-l vad in fiecare zi pe cer, pentru stelele ce le urmaresc in serile de vara, pentru cantecul greierilor....... pentru sufletul meu de muritor!!!!!
Si te mai rog Doamne: ajuta-ma sa fiu mai buna!!!!